duktig jag!

Nu har jag precis kommit in från en runda i spåret. Synd bara att det var en massa jävlar där, får börja gå upp tidigt på mornarna i stället så jag slipper möta en massa. Eftersom jag är så grymt otränad kör jag ju min egen lilla teknik och de hade ju som sagt funkat utmärkt om jag hade haft spåret för mig själv ;)

Tuva har ont i sin tass, stackarn.. Får så dåligt samvete att jag inte kan göra något åt det. Vill inte börja peta och greja, vet ju inte hur den sitter och är rädd att göra henne mer illa. Dessutom skriker hon så fort man bara nuddar foten. Blir som sagt veterinären imorgon, känns jobbigt det med, med tanke på att jag inte har några pengar kvar den här månaden. Jag hoppas jag kan få faktura, men det brukar väl inte vara något problem? Fan att någon var tvungen att slänga massa vasst skit på backen, idioter! Hoppas ni trampar in häftstift i hela foten, varenda millimeter av den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback