varm fin dag

Vilken underbar dag vi har idag. Över 20 grader i skuggan. Tyvärr pluggar jag ju, men vi har i alla fall suttit i solen mest hela dagen. Det går verkligen dåligt med pluggandet, om ni visste hur mycket det är skulle ni förstå. Det går nog att lära sig riktigt bra om vi fick MER tid. Jag har funderingar på att faktiskt avanmäla mig ifrån tentan och i stället fokusera på att klara den i augusti för hur kul kommer det kännas att inte kunna svara på ens hälften av frågorna?

Så gött ute så de är inte klokt =)
Vad har alla gjort i det fina vädret?

Kommentarer
Postat av: J

Ha en fortsatt bra helg :)

2009-04-25 @ 16:37:30
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Emma

Jobbat inomhus hela dagen, haha! Missbedömt att man bör dricka vatten i värmen när man jobbar så nu mår jag inte bra och orkar inte njuta av vädret, tji fick jag :D. Men det kommer fler fina dagar. Alltid plugg eller så när det är fint väder.. Ni får skriva tentan i augusti också om ni vill alltså? Skönt det! Men tänk om du ändå kan klara den nu då har du det avklarat :). Jag tror du kan mer än du tror!! Du har ju fått asbra resultat ju på dina tentor!! Puss<3

2009-04-25 @ 18:05:54
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback