underbart väder, hela helgen

Godmorgon, jag har vart uppe ett tag men inte orkat skriva nåt. Jag har haft jätteont i magen i natt och har det fortfarande. Att andas in och ut gör väldigt ont, sen kan jag ju knappt röra vid magen heller?
Jaja, nog om det.. Hela helgen ska bli totalt strålande med uppåt 20 grader, visst vore det underbart att sitta ute i solen med någon trevlig dricka och samtidigt känna lukten av nygrillad flintastek och färsk gurka? Det hade jag ju kunnat göra om de inte var så att jag har en stor, enorm tenta på onsdag. Den är så jädra svår så jag snart inte har nåt hår kvar på skallen.
Nu ska jag dock snart gå ut med Tuva och vid halv tolv kommer min gamla arbetskamrat och hämtar mig, nu röstar jag på lunedet mer än någonsin.. Ska bli härligt att sitta ute och bara njuta, utan att ha en miljon böcker uppslagna framför sig.

Sen...sen ska jag ju givetvis till Anna och... ja..plugga ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback