Underbar dag

Idag likaså har det varit en helt fantastisk dag. Det har varit så varmt, vi satt ute i bara tröjor och åt lunch. Jag invigde våren med skinnjacka och tygskor, så underbart! På kau idag var det hotspot dagen, det betyder massa företag över hela uni. Det var så roligt, massa tävlingar och massa godis och pennor. Vi samlade i princip en hel påse full med allt vi hittade.. Kau gör mig väldigt glad, utbildningen framförallt gör mig så glad. Det är helt fantastiskt att jag faktiskt pluggar därinne, till något jag velat så länge. Ofattbart..
Efter skolan åkte jag och solade. Det var väldigt längesen och herregud vad skönt det var.. Vi har så lyxiga solarier, idag körde jag på relax, så sprutas det vatten eller nästan som ånga över en och efter ett tag sprider det sig en god doft som tar bort den vanliga solarielukten. Det är ljuvligt, men ack så dyrt. För 15 minuter betalade jag ungefär 55 kr, men vill man vara fin får man lida pin, plånboken iaf..
Sushi blev det ikväll också, äntligen. Det är så gott så jag blir alldeles svimfärdig nästintill.
Kan man säga att den här dagen varit nästintill perfekt? Ja, det kan man absolut..

Kommentarer
Postat av: sanna

åh vad roligt. så vill jag också känna. men jag får ont i magen när jag tänker på universitetet vilket gör att jag tvivlar på om jag vill börja plugga där igen:/

2009-04-03 @ 07:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback