trött

Äntligen ligger jag i min underbara säng, dock med jordens värk i rygg och mage, IGEN. Har haft mer eller mindre ont hela dagen. Mår väldigt illa och det gör riktigt ont när jag rör vid magen. Fan, det var längesen jag vaknade en morgon och mådde helt bra, ni anar inte vad trött jag är på det här. Trött på att vara en jäkla gnällspik. Förlåt alla i min närhet för att jag gnäller så mycket jämt..

Det ska bli så himla skönt att få sova, dessutom får jag ju sova ut imorgon. Jag ska verkligen försöka undvika att bli stressad imorgonbitti, ska bara ligga kvar och gå upp när jag blir pigg utan några som helst krav. Klockan halv tolv hämtar en gammal arbetskamrat upp mig, vi ska fika och skvallra, dock har vi för tillfället ingenting att skvallra om, ingen av oss har nåt nytt skvaller om det vi vanligtvis pratar om. Får se vart vi tar vägen, är det fint väder är ju lunedet mycket trevligt :) Jag ska gifta mig i lunedet när (om!) den dagen kommer. Det är ett av de finaste ställen vi har..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Therése

Usch, har du kollat upp det där?

2009-04-24 @ 06:41:28
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback