trött? jag?

Jag är så trött.. otroligt sleten med för den delen. Imorgon blir det den sjätte dagen i rad som jag går upp halv sex. Tänk om jag bara kunde få sova imorgon, höjden av njutning hade det varit, men nej! Här ska jobbas och stå i. Känner mig som super-woman just nu, en aningen trött sådan förstås..

Jag lyckades i alla fall faktiskt fixa med datorn till slut, ibland är jag fan ett geni alltså. Det känns riktigt bra när man lyckas lösa saker helt på egen hand. Blir nästan lite stolt till och med ;) Nåt jag däremot inte är stolt över, om man nu ska ta upp något dåligt, är att jag pluggar förjävla uselt. Den här kursen är urtråkig, eller nej det är den inte, men den är så svår så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen eller vart jag ska börja läsa för den delen. Varför kan det inte räcka med max fem vardera av bakterier, parasiter, virus osv? MÅSTE vi lära oss en 30 st av avrje sort? Ja, tydligen!

Nej, hörrni! Nu ska jag dra på en film och ladda inför en ny jobbdag. Kvart över sex åker jag mot Örebro. Hårda bud i mellerud. Godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: Norman

skrev ihop en guide för Windows XP på min blogg

om den inte hjälper eller du råkar köra med linux på

netbooken, så säg till så fixar jag en guide för det med. Btw, lade till din blogg i mina länkar

2009-04-19 @ 11:25:38
URL: http://zutgorak.ath.cx/zutgorak
Postat av: Micke

ja den som fick sova ut när det blir måndag..sj ska man upp 6 imorn o köra hela dagen...hoppas de går bra med inlärningen / micke

2009-04-19 @ 14:25:02
URL: http://metrobloggen.se/mikaelandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback