sjuk och plugg

Idag är jag jättedålig, ovanligt va? Mådde skit i natt, låg och kastade mig åt alla håll och hade så grymt ont i halsen. Den här gången gör det ont i lymfkörtlarna. Det gör alltså inte ont att svälja tack och lov, men halsen är grymt svullen och det gör så ont när jag vrider huvet. Typiskt att man inte kan låta bli att vrida huvet åt alla håll då.. Har även lite feber. Gud vad trött jag blir!!
Skulle egentligen ha pluggat med Anna idag men jag orkar verkligen inte. Ska försöka ta tag i det nu, tentan är om cirka två veckor och jag har inte pluggat ett skit knappt. Den här kursen suger verkligen, trodde mikrobiologin skulle bli rolig, men tyvärr känns den som en pina i stället. Dessutom har vi haft skitdåliga föreläsare, så ingenting har man lärt sig av det. Kanske kan bero på det. En bra lärare har vi, hon är helt super. På hennes föreläsningar förstår man och hänger med hela tiden. Hennes ämnen är helt klart roligast, då är minsann inte mikrobiologin tråkig, inte alls...
Neh, nu ska jag ta tag i det här. Har tänkt renskriva alla mina anteckningar. Lite lär man sig faktiskt på det. Det trista i historien är att jag hade skrivit ganska långt, men så dog stackars datorn och den är nu nyformaterad, dvs inga dokument kvar, gah! Bara att bita i det sura äpplet och börja om...

Kommentarer
Postat av: Therése

Hej! Skulle du vilja lägga en röst på mig om att bli veckans blogg? Länk till röstningen finns i ett inlägg på min blogg. Hade varit jättesnällt :) Ha en bra kväll! Kram

2009-04-13 @ 20:29:08
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Daniel

Stackarn, krya på dej å ta det lugnt med plugget nu!!

2009-04-13 @ 20:55:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Ska vi prenumerera på varandras bloggar? :*

Kram på dig sötaste!

2009-04-14 @ 15:09:36
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Håll utkik i min blogg, ny deisgn, nya bilder osv!

För dig som itne redan har mig på bloglovin, lägg till mig så du itne missar nått!

...och du, jag kan lägga till dig med om du vill? <;



Ha en underbar kväll!

2009-04-14 @ 21:02:55
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback