otursdag

Okej, nu är jag jävligt upprörd, nu har jag rätt att svära lite (lite mer än vanligt alltså!)
Jag satt och renskrev mina anteckningar från alla föreläsningar för att lära mig lite mer. Satt i flera timmar och när jag skulle skicka över allt jag skrivit till min mail upptäcker jag att halva antibiotika anteckningarna fattas. Det har alltså försvunnit, jag hade målat massa bilder och allt, allt är borta. Jag är en sån som idiotsparar heeela tiden. Efter varje ny mening, minst. Vet inte vad som hänt, mer än att allt är borta. Jag blir galen, all tid helt förgäves. Vet inte hur länge jag stirrade på dokumentet, jag sökte och sökte ännu lite mer, men nej! Blir så arg bara jag tänker på det, helvetes jävla fittdator! Fittword!!
Har inte tid att sitta och skriva om de två dataskrivna sidorna (minst!) som gått förlorat. Åh, fattar ni hur jobbigt det är?

Jag lyckades även skära mig på ett papper, allt jag gjort idag har gått fel.. Vad sägs om att glömma den här dagen? Det går väl bra?

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha, låter inte som en rolig dag! Hoppas att DEN HÄR dagen blir bättre! Börjar iaf med skinande sol! :) Kram Jenny

2009-04-15 @ 08:03:19
URL: http://www.jennybloggar.se
Postat av: Therése

Jag förstår hur det känns :/

2009-04-15 @ 08:28:29
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback