Nu vill jag sova!

Här sitter jag i min säng och väntar på att håret ska torka så jag får sova.. Jag har blivit så enormt kvällstrött, i vintras vände jag totalt på dygnet men äntligen har jag vänt tillbaka det. Jag gick loss med tungskrapan, i duschen förut, så hårt och noggrannt att jag råkade spy. Mycket trevligt! Kräkmagad? va, jag?

Jag måste göra något åt mitt hår, dock fattar ingen frisör vad jag menar när jag förklarar hur det ska va. Hur kan det va så svårt att förstå? Är de dumma? Kan ju aldrig vara jag som är dålig på att förklara, nä!

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Du är inte intresserad av en ny bloggdesign? :D <3

2009-04-05 @ 11:49:13
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback