Nu är det fan vår!

Vilket underbart väder! Nu är det äntligen vår. Solen lyser fortfarande trots att klockan är halv sju. Hela dagen har det varit vindstilla och varmt. Vad har jag gjort då? Har jag suttit i parken eller kanske tagit en långpromenad? Nä, givetvis inte.. Jag har suttit inne, helt isolerad, tillsammans med Anna och pluggat. Vi har varit enormt ambitiösa, så det är lugnt att jag inte vart ute..
Nyss hemkommen från coop också, skulle kunna gå därinne hur länge som helst. Vet inte vad det är, men helt plötsligt blir det sjukt roligt och intressant med pennor, hålslagare och fan och hans faster. Shoppade på som bara den, vet inte vad det gick på. Jag har nämligen lärt mig att koppla bort öronen just i det ögonblicket. Trycker klar utan att kolla på skärmen och låter dem slänga kvittot, det blir bäst så, ingen ångest! Köpte iaf nödvändiga papper till skrivaren, hålslagaren då (ytterst nödvändigt), en handduk med olikfärgade dödskallar på och räkor som det var extrapris på, så nu ska jag alldeles strax göra mig två feta räkmackor..

Har förresten fortfarande ont i magen och ryggen. Mest åt vänstersidan =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback