när går hungern över då?

Hej. Här sitter jag och är vrålhungrig. Har endast ätit en liten macka idag. Häromdagen predikade jag i en annans blogg om hur farligt det är att inte äta. Dubbelmoral? Va? Jag? Neh, det är faktiskt jättefarligt och skadligt att inte äta, men jag kan inte låta bli att tycka att det ändå känns bra.. samtidigt. Usch vilken dålig människa jag är. Grinig blir jag också, så fort jag inte äter.
Nu är det ju inte så att jag struntat i att äta, jag har helt enkelt inte hunnit. Har varit ett hejdundrans rännande idag. Först skola där jag nätt och jämnt hann trycka i mig en macka på vår nästan obefintliga paus. Sen hem och direkt susa vidare till mammas vän som bytte till sommardäck på min bil. Efter det jäktade jag till min sånglektion, jag är så förkyld så det gick sådär. Känns som att det går sådär mestadels där, jag går bakåt i utvecklingen. Kanske är för att jag inte hinner öva någonting numera?
Fan vad hungrig jag är, men jag har ingenting att äta :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback