Mobila bredbandet =)

Nu sitter jag här och surfar på mitt nya mobila bredband faktiskt, gud vad smidigt det funkar :) Satt och funderade här över hur snabbt utvecklingen har gått på bara några år. Helt otroligt. Tänk när en dator tog upp ett helt rum och internet inte ens var i tankarna tex, nu sitter vi med en liten 8,5" dator som vi kan ha med oss överallt och surfa precis vart vi vill tack vare mobilt bredband. Visst är det otroligt?
I sommar ska i alla fall jag sitta mycket ute i parken tillsammans med min lilla dator och mitt mobila och gotta mig =)

Förresten hade jag en väldig tur, precis efter att jag beställt mitt bredband höjde de priset till 219 i månaden, men jag har givetvis det jag beställde för =)

Nu ska jag och Anna fara till ÖB som öppnar idag. Jag ska även leta skor på skokanonen. Behöver nya tygskor eftersom jag fick slänga mina älskade pga kattjävlarna.. Vid två sen jobbar jag. Det känns som att jag har ett litet hektiskt schema för tillfället..

Kommentarer
Postat av: Therése

Det skall visst vara jättebra med mobilt bredband :) Fast jag kommer nog alltid köra med "fast" eftersom jag bara har stationära datorer :)

2009-04-23 @ 13:53:01
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: carro

fin blogg

2009-04-23 @ 14:00:00
URL: http://caaarolineee.blogg.se/
Postat av: sanna

ÖB är toppen verkligen. var där i onsdags kväll.

skokanonen ska jag också till, hoppas det är lika bra.

2009-04-23 @ 16:09:29
Postat av: sanna

säg inte så om katterna:( hjälper nog om du kastrerar dem så snabbt som möjligt för de börjar väl kissa sådär när de är könsmogna.

2009-04-23 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback