Lite Robinson såhär i efterhand

Hej babes.. Har ni haft en bra dag? Själv har jag legat hemma i nåt migränliknande skit. Efter att jag hade kräkts kände jag mig bara sämre och sämre så jag har mest legat i soffan och sovit. Kollade på LOST från förra veckan som jag hade spelat in eftersom jag inte var hemma och hade tid att titta då. Såg även på senaste avsnittet av robinson lite i efterhand. Eftersom jag starkt hejar på Jarmo var det riktigt kul att han fick immuniteten, men jag kan inte förstå varför folket inte valde att skicka hem Christian, det är ju han som ställer till att osämja med sitt skitsnack och låga beteende. Jag vet inte om det är så att tv vinklar det så att han hela tiden verkar otrevlig, på ett sätt hoppas jag nästan det.. Vore grymt tragiskt om han är såndär på riktigt. Vad tycker ni om honom?

Kommentarer
Postat av: Therése

Låter inte bra, hoppas du är bättre!

2009-04-28 @ 07:19:15
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Mike

Gillar inte heller Christian,borde ha röstats ut.Ingen person man ger sitt förtroende till direkt.Så stör jag mig på hans dialekt,orkar inte lyssna på han,inget han kan hjälpa kanske men så är det i alla fall. Hoppas Jarmo tar hem det här!!

2009-04-28 @ 11:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback