Gräns vid halv tio iaf?

Äntligen har jag kommit på ett bot mot alla jädra morgonringare. Fan folk börjar ärligt ringa åtta på morgonen, det är så respektlöst! Fan jag är ledig och vill inte bli störd, bara för att ni jobbar eller inte kan sova så är det inte okej att ringa så tidigt. Nu har jag som sagt kommit på ett smart sätt, jag sätter ju givetvis på ljudlös utan vibrator. Det har jag aldrig tänkt på tidigare. Gud vad skönt det var att vakna av mig själv och se att det givetvis var missade samtal, men att jag inte vaknat av dem!!

Dock vaknade jag med huvudvärk, sitter och kisar här. Kanske dags att prova min migränmedicin. Jag har varit väldigt försiktig med den eftersom den var så jävla dyr, men jag får använda den med andakt helt enkelt och hoppas vid gudarna att den hjälper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback