Glad påsk!

Glad påsk till alla fina människor :) Hoppas ni får en fin dag.. Själv sitter jag hemma hos mamma, ska snart börja med köttbullarna. Jag överlåter sånthär till mig förstår ni, för jag lagar så himla god mat, för att skryta lite ;)
Det är så himla underbart ute, termometern visar på nästan 19 grader, jag njuter! Igår gick jag hem, efter att solen gått ned, i bara tröja och jag frös inte ett dugg. Nu är det verkligen vår! Tyvärr känner jag av pollen, inte så jag lider direkt men näsan är täppt och det rinner lite i ögonen..

Vad ska ni göra idag? Ska ni äta massa gott? Gå påskkärring kanske?;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Söt hund!

köttbullar e ju så gott!

Själv har småflickorna klätt ut mej till schlagerdrottning! Love your blog!

2009-04-11 @ 18:47:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: sanna

härliga vårbilder du lagt upp:D underbart att det är sånt väder!

2009-04-12 @ 08:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback