fyfan vad jag är irriterad

Att städa hemma hos mig är fan ett heldagsjobb, jag kan det här med att stöka till. Ser fan ut som en svinstia här hemma, saker överallt. Lyckades även, för en stund sen, spy upp min smoothie som jag avnjöt lite tidgare imorse. Hittade nämligen en gömma som katterna använt som toalett, de där hade ju göttat till sig och ni kanske kan tänka er hur gott det luktade. Det var en riktigt bedrövlig stank så jag fick inte behålla min goda jordgubbssmoothie. Trevligt att de hade satt sig i alla möjliga skrymsler och vrår som man vanligtvis inte upptäcker annat än när man storstädar. Jag vill bara tipsa alla om att INTE skaffa innekatt, katter är inte gjorda för att va inne och börjar efter ett tag protestera genom trevligheter som att t.ex kissa lite varstans. Det här var andra gången jag upplevde detta fenomen, fattar inte ens varför jag skaffade katter ytterligare en gång, tycker inte ens om katter. De är korkade, opersonliga djur, usch!

Man kan lätt misstänka på mina senaste inlägg att jag är lite irriterad kanske, har varit lite för mycket på senare tid och tyvärr kommer det inte bli bättre, snarare mycket, mycket värre. Vafan har jag gett mig in på? Jag har lust att bara ställa mig och skrika rakt ut och möjligtvis även sparka på något.....

Kommentarer
Postat av: Angelique

Tråkigt att du haft problem med dina katter :/ Jag har två stycken innekatter och det går hur bra som helst med dom.

2009-04-27 @ 14:57:24
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: sanna

det hjälper nog en hel del om du kastrerar dom:) sen får du väl leka lite med dom också så de inte har så tråkigt:)

2009-04-27 @ 18:20:23
Postat av: sanna

fast om man kanske inte känner sig så motiverad så är det nog inte något man prioriterar att leka med katterna. men det är sant, katter ska vara ute! har jag också märkt genom dina katter, de kanske vill ut helt enkelt:) finns det ingen som vill ha dom då? jag hjälper gärna till om det är så vet du gumman<3

2009-04-27 @ 21:53:14
Postat av: moa

Hmm inne katter kan vara lite luriga!

2009-04-27 @ 22:00:36
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: lindha

Haha mina innekatter skulle aldrig komma på tanken att kissa eller något annat utanför lådan.. ;)

2009-04-28 @ 11:21:54
URL: http://lindha.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback