fasen då

Hej..
Idag gick det lite lättare med pluggandet, nu skulle jag bara vilja gå bakåt i tiden, så att jag kan det jag kan fast det skulle va MINST en vecka kvar till tentan. Har kollat lite smått på schemat inför nästa kurs, de flesta dagar går vi från 8-17, det är ju helt sjukt, när ska man då hinna plugga? Så vill de att jag ska jobba varann helg, det är ju helt omöjligt inser jag nu. Helgerna kommer va min enda tid till pluggande och så ska jag alltså jobba? Nej, det går inte.. Jag har ju inte valt en utbildning för att sen strunta i den, fast fan... Jag behöver pengarna. Finns det en chans att jag kan kombinera? Är jag så strong? Vad tusan ska jag göra? Ska jag kanske kräva en rejäl löneökning och sen be till en högre makt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback