en till tenta avklarad

Nu är jag hemma, tentan gick väldigt fort att göra och vet ni vad? De gick bra, riktigt bra, men det törs jag knappt säga. Vore ju riktigt pinsamt om man gått runt och berättat hur bra det gick och sen får underkänt. Vi säger att det kändes okej då helt enkelt..
Nu är jag HELT ledig från skolan och allt vad plugg heter i fyra underbara dagar. Så himla skönt att kunna göra vad jag vill utan att ha ångest över att jag inte pluggar. Finns så mycket jag måste göra, städa tex, så såna roliga saker ska jag ägna mig åt.

Senare idag ska mamma bjuda på mat för att fira att jag klarade förra tentan, gud vad bra! Lär ska få mycket gratis mat om det fortsätter i den här takten i skolan. Vet inte riktigt vart vi ska gå än. Vietnamesiskt, Thai eller Kina? Det är frågan det.. Kinamat är jag trött på så det kan jag sålla bort på en gång och mamma kommer antagligen vägra äta thai (trots att det är jag som ska bli firad !!).. så jag antar att det blir vietnamesiskt..

Kommentarer
Postat av: Nabil

Tack för att du kommenterar! Ha en bra dag!

2009-04-29 @ 12:33:57
URL: http://nabil.blogg.se/
Postat av: Becca

fin blogg =)

2009-04-29 @ 17:36:46
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback