en jädra uppdatering

Morsning!
Gud vad trött jag är, det ska bli så underbart att bara få krypa ner mellan lakanen, men innan jag stänger ned datorn tänkte jag blogga lite! Har pluggat med Anna idag och kvällen bjöd på en och annan överraskning som fick mig att kikna av skratt. Det är så skönt att skratta hysteriskt, jag älskar att ha roligt! Synd att jag inte kan dela med mig, men det var riktigt privat, inte ens jag skulle ju ha blivit varse, hoho!
Jag lovade att jobba lördag-söndag.. Jag som hade sett fram emot att få sova. Det är nämligen så att min brukaren har fått mertid (dvs dubbla assistans) och det är väldigt nytt så det finns givetvis inget folk och jag vill ju ställa upp även om det inte känns helt bra. Jag har ju så mycket att plugga på och snart tenta dessutom. Bara två veckor kvar och jag kan... Ingenting?! Tydligen räcker det med att folk kallar mig duktig för att jag ska smälta..
Imorgon ska jag kolla på en mini-laptop, en liten föreläsningsdator är tanken. Ska nog även skaffa mobilt bredband till den eftersom jag får lov att plugga på jobbet. Härligt va?

En ny jacka har jag.. Fejk-skinn från H&M...

Ser ni någon skillnad mellan dessa två bilder? (Förutom att jag är osminkad och inte alls speciellt glamourös på sista bilden, isch!)

Jobbigt det är när folk lyckas skapa en känsla inom en som gör att man ångrar att man är sig själv i vissa lägen. Vill bara ta tillbaka saker jag säger/har sagt, men samtidigt ser jag inget fel i det jag sagt. Vill bara att allt ska bli bra, nångång..

Kommentarer
Postat av: Therése

Fina bilder :)

2009-04-17 @ 08:23:25
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: sanna

åh vad fina linser, men jag tycker du har så himla fin ögonfärg annars också!<3<3<3

2009-04-17 @ 15:03:47
Postat av: ekan

Du lyckades tillslut? ;)

2009-04-17 @ 17:11:06
Postat av: Moonzanna

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

2009-04-17 @ 21:57:27
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback