Com hem!

Någon här som råkar jobba som säljare för comhem? I så fall vill jag personligen (eller ja, skriftligt då) att snälla dra åt helvete och sluta med er telefonterror. Ni ringer och ringer, helger, vardagar, kvällar, konstigt att ni inte börjat ringa på nätterna också? Fattar ni inte att jag inte tänker svara? Jag skiter i era förbannade erbjudanden och jag tänker fortsätta trycka bort era jävla samtal. Ni står mig upp i halsen. Besvära er inte, vill jag ha något av er så ringer JAG er. Fattar ni? Bra, för jag kommer i vilket fall som helst fortsätta dissa er.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, Nathalie är arg ;P

2009-04-27 @ 01:49:34
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/
Postat av: sanna

och knackar dörr gör de också de jävlarna

2009-04-27 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback