Äntligen!!!

Åh, jag kan äntligen andas ut. Den värsta migränen har släppt, tack och lov! Den här dagen har varit vidrig, jag hade verkligen sett fram emot att få va ledig en hel dag utan att behöva stressa och oroa mig över skola/jobb, så vaknar jag med huvudvärk. Visst är det toppen?
Har nyss ätit sushi, kände att jag behövde få i mig något då jag inte klarat av att så mycket idag och vad passar då bättre? Sushi är något av det godaste som finns i matväg. Finns så många som äcklar sig över det, men oftast visar det sig att de inte ens provat, bara låter att det "låter äckligt", tss..

Kommer ett litet spartips här sen (om jag inte somnar med datorn bredvid mig vill säga och det är inte alldeles omöjligt)

Dåligt med uppdateringar i bloggar idag och dåligt med besökare med för den delen, menar ni att ni är ute och gör roliga saker eller?

Kommentarer
Postat av: sanna

jag tycker sushi smakar för starkt, alltså det är så stark fisksmak. väldigt stark

2009-04-30 @ 22:07:51
Postat av: MG

Sv. Nej detta med barnuppfostran är verkligen ett stort ämne och omöjligt att sätta fingret på om vad som är rätt och fel. Rätt så intressant att fundera över :) Ha det så bra

2009-04-30 @ 22:59:54
URL: http://mammasgroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback