Trött? Va? jag, nej

Jag sitter, som vanligt, sjukt pigg & lyssnar på dålig musik (Bra att jag påminde mig själv där att musiken var dålig så jag kunde stänga av den, hade glömt att jag lyssnade) Jag har problem med att sova, har såna sömnproblem att jag börjar bli rejält less faktiskt. Har ju tyvärr skapat en del av det själv, eller mitt psyke (som VÄGRAR sammarbeta med mig). Vill ni veta hur jag tänker? Jo, jag tänker som så att jag inte VILL att det ska bli morgon, jag vill stanna tiden. Tittar på klockan i ett & blir stressad som sjutton över att klockan tickar på i alla fall. Jag har tydligen inga övernaturliga krafter, dåligt va?
Nu ska jag i alla fall tvinga in mig mellan lakanen & titta på moulin rouge. Då borde jag bli trött! Vi håller tummarna för det...

Kan man på något sätt arkivera gamla inlägg så att de inte syns mer än för mig själv om jag någon gång finner ett enormt sug efter gammal tragik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback