tidelag deluxe

Mamma kan ju verkligen konsten att säga roliga/dumma saker. Skulle ut & gå med henne & hundarna förut, så satt jag på golvet & busade med Tuva. Hon blir alltid så exhalterad & börjar leka väldigt närgånget med tänderna runt min stackars arm, "måste du huggas så?" frågade jag henne & då skulle mamma svara "det är väl inte så konstigt när du knuffar på henne på mycket du orkar!". Det sa hon dock inte, meningen vart i stället "Det är väl inte så konstigt när du knullar på henne så mycket du orkar!" Sen började hon asgarva som vanligt när hon upptäckte att hon sa fel, men jag fattade inte vad som var så kul eftersom jag inte hade hört vad hon sa. Fnissade dock väldigt gott på utvägen sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback