Stressigt

Jag var på så gott humör idag, det vill säga fram TILLS vi kom neråt stan. För det första var det ett helvete att få parkering, det var en hel rad med bilar som väntade, jordens kö. Det var till och med stopp i spiralen som går upp till takparkeringen, så där fick man stå i jordens lutning med massa bilar väntandes bakom. Tur att jag är så grymt bra på start i backe.
Hade dock sån tur att jag hamnade perfekt i kön till att få en parkeringsplats, en bil backade ut precis framför mig! Väl inne på willys var det knökat med folk, herregud! Jag blir stressad av för mycket folk runt omkring mig, gick inte att komma fram nånstans. Vissa idioter stod & pratade med varann på de mest trängsta ställen & tog upp all plats med sina vagnar. Inte okej! Vissa människor beter sig som att de skulle va de enda på jorden. Kanske är man ingen ängel själv, men jag kämpade mig fan blå i ansiktet med att ställa vagnen där den inte skulle va ivägen, försökte till & med krympa ihop mig själv. Snabbt gick handlandet iaf, fick ingen ro i kroppen att leta efter saker så jag handlade nästan ingenting.. Ingen skinka fick vi heller, fanns bara 3 kg & det vägrade mamma köpa. Ingen rostbiff fick vi tag i heller. Vi gör ett nytt försök imorgon, den här gången på kronhallen...
Nu sa jag försöka lugna ner mig, ska ju åka till jobbet om en halvtimme ungefär..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack så mycket =)

Jaa jag hoppas verkligen den försvinner snart =/

Hoppas du får en bra jul =)

2008-12-22 @ 18:59:34
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det är stressigt nu.

häftigt det där du har gjort med snöflingorna

2008-12-22 @ 22:11:23
URL: http://thasallad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback