skit

Åh jag vill inte gå upp halv sex imornbitti! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!! Hjälper det om man blundar riktigt hårt & önskar riktigt ordentligt? Gissa om det är fruktansvärt att häva sig upp vid den tiden när man är jordens kvällsmänniska. Halv sex är mitt i natten enligt mig. Helt ärligt vill jag bara gråta just nu... Blir fan arg på riktigt på människor som frivilligt är uppe vid den tiden, usch vad det retar mig. Då SKA man sova, iaf om man får & har möjlighet.. Det finns ju inget skänare än att ligga & dra sig i sängen, men alla är väl olika antar jag...

Just det, bilen gick inte igenom besiktningen. Men det var en enkel grej att fixa, troligtvis inte speciellt dyr heller. Det var en skruv som hade gått helt av under bilen. Ingen farligt alls, hade med stabiliteten på bilen att göra, ingenting jag märkt av alls. Anlitar Peter som vanligt, bra att ha bilkunniga vänner helt klart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Heej, har ny adress till min blogg, så du vet ;P

Puss!

2008-12-18 @ 20:16:15
URL: http://lindamariajansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback