shopping

Nu är jag hemma & är mätt & belåten..
Blev en hel del shoppande på stan, min plånbok gråter. Att det ska va så svårt att hålla i pengarna? Jag är inte ekonomisk för fem öre. När man har VISA kort tycker jag det känns som att man shoppar gratis, jättedum tanke. Hade jag fått lönen i handen hade det nog varit stor skillnad, då ser man ju att pengarna försvinner på ett helt annat sätt.
Köpte tre julklappar till mamma & till mig själv köpte jag den underbara parfymen & en lip plumper, även den från dior addict, alltså INTE billigt. Kostade 290:- för 6 eller 7 ml. KICKS är en underbar affär annars. Kul att det börjar komma sånt här till lilla Karlskoga!
Blev även en chai latte & kladdkaka innan vi åkte hem.
Vad händer ikväll då? För min del blir det nog Harry Potter & mina älskade rostade solrosfrön. Har lite ont i nacken & huvet, ska bli skönt att bara sitta ner (som vanligt med andra ord;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback