Planerat eller oplanerat nyår?

Så var det de här med nyår & allt vad det innebär. Folk ska festa, härja & smälla raketer & jag... Jag ska bannemig bara sitta hemma, med ett paket kräftor. Tråkig ja, skönt, JA. Slipper känna pressen över vad jag ska ha på mig, vilka jag ska umgås med osv. Har blivit medbjuden på diverse olika fester, tack, men nej tack ;)
Måste erkänna att jag ibland kan tycka att jag är lite torr, men vafan. Jag festar ju stenhårt när jag väl festar ;) Går ju inte att va på topp jämt hörni, men vem vet? Kanske något väldigt lockade dyker upp imorgon som jag bara inte kan tacka nej till, men jag kör på oplanerat som sagt!
Så kära läsare & vänner, vad ska ni göra imorgon då? (för tredje gången)

Bella längtar efter sin Edward Cullen

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm väldigt härlig film :) tack detsamma!

2008-12-30 @ 23:22:54
URL: http://sofial91.blogg.se/
Postat av: Jilina

Jag ska bara sitta hemma jag med. Jag och killen blir det. Faktiskt skönt att inte behöva bry sig.



Får passa på att önska gott nytt år :)

2008-12-31 @ 09:00:39
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback