men så surt

Jag avskyr när man får ett sms & sen när man öppnar sig visar det sig att det är från tele2. Hur besviken får man bli? Varje gång jag får ett oväntat sms stiger mina förväntningar till skyarna. För det mesta överstiger det inte förväntningarna, inte ens halvvägs. Kanske har jag för stora drömmar? Kanske ska jag sluta kasta mig på telefonen så fort det piper lite, fatta spänningen då... fram tills man öppnar & ser till sin besvikelse att det är från just tele2 eller från någon annan ointressant, bah.. Just nu skiter jag faktiskt blanka fan i vad ni ska dra från mitt konto tele2. Jag vill ha roliga, mysiga sms, men de håller sig långt borta från mig!

Kommentarer
Postat av: Lilly

håller med!!

2008-12-25 @ 21:33:19
URL: http://tval.blogg.se/
Postat av: Jennie

Håller med dig där! God fortsättning:)

2008-12-25 @ 22:54:55
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback