lite shopping

Det blev lite shopping iaf, letade jeans på JC men hittade inga som passade. Antingen har de minskat rejält i storlek eller så... ja, har jag helt enkelt ökat i omfång. Det där sista kan ju inte stämma, aldrig ;P Träffade Carro & hennes kille på stan, han var beredd att slå vad 500 kr på att vi inte skulle komma iväg & träna & sen bli långvariga där. Hur kan han ha så rätt? Jag måste ju verkligen träna, men samtidigt har jag ingen lust, eller lust & lust. Jag tycker inte det är speciellt kul & jag finner inte glöden inom mig så att säga ;)
Jaja, fet eller inte så hittade jag iaf två tröjor, en vit zip hood från intersport & en svartvit randig från H&M. Superfina båda två!

Ikväll har jag lyxat med hummer & bläckfisk. Hur gott som helst, men det slår fortfarande inte kräftor

Kommentarer
Postat av: Moa

Snygg tröja... =)

2008-12-30 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback