klart

Idag slapp jag bli arg, hade hetsat upp mig i onödan. Parkeringar fanns det i överflöd av, de har nämligen byggt en extra (som ska bli nya parkeringen när kronhallen byggs ut till maxi) så det var bara för mig att glida in där. Skinka fick vi tag i, dock ingen rostbiff, men vi köpte vildsvin i stället, ostar hittade vi massor (givet med ostbricka på jul). Ska bli så gott imorn, längtar såå efter maten, synd bara som sagt att det bara är jag & mamma. Jag önskar att vi var fler, har saknat det så mycket sen vi slutade med det, men har man en osocial mamma så har man ;P
Allt är klart nu till jul iaf, och det är ju huvudsaken. Ingen mer stress (iaf inte stress över julen)

Hur firar ni jul?



Kommentarer
Postat av: Mischa

Tack! God jul själv! =)

2008-12-23 @ 13:49:18
URL: http://miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback