Kanske man skulle börja blogga här igen?

Jag har haft starka funderingar på att byta plats på bloggen, igen. Eller igen kanske man inte kan säga, det var ju trots allt väldigt längesen jag bytte från blogg.se till blogspot & nu sitter jag här & funderar på att gå tillbaka till blogg.se igen..
Som ni ser har jag lyckats få upp en snyggare design till den här bloggen dessutom & det är något jag aldrig lyckas med på blogspot.
Det är lite kluvna tankar här alltså. Känns nästan som att jag har fått en relation till min kära blogg. Kan jag göra slut bara sådär? Kanske ska köra med lite dubbelspel ett tag framöver? Se vart det leder, vilken sida jag väljer..
HÄR är min vanliga blogg, vad tycker ni? Borde jag byta? Mitt livs svåraste bekymmer alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback