jobbig dag

Herregud, vissa människor är ju bara för mycket. Man vet inte om man ska skratta eller gråta, tro att det är ett skämt eller om man ska ta det på allvar. Tycker i alla fall det känns jobbigt, jävligt irriterande att jag ska känna mig dum på grund av vissas dumma inrutade tankar. Nej STOR guldmedalj till oss säger jag bara, hur orkar man? Det är nästan så jag är stolt över mig själv faktiskt..

Jäkligt skönt att va hemma. Vi hade en jättegullig bredvidgångare idag, henne gillade jag väldigt mycket. Kul med folk man trivs ihop med..

Vet ni? Jag är lite trött på alla människor just nu. Trött, besviken & lite ledsen. Hur mycket ska man behöva ta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback