jävla nyår

Nyår är så sjukt ångestladdat & egentligen rejält överskattat dessutom. Jag vet inte varför jag tycker nyår är så extremt jobbigt. Kanske är det för att det innebär slutet på något som aldrig, aldrig mer kommer komma tillbaka, det ger mig en obehaglig känsla i magen. Det är samma sak varje år, i år tyckte jag ändå att det kändes enklare, men nu börjar känslan smyga sig på. Jag kämpar & försöker ignorera. Kanske får jag skylla mig själv som sitter här hemma, varje jävla år. Vet ni, det står mig upp i halsen ärligt talat. Det är mitt samvete som jäklas med mig bara. Dåligt samvete är vad det är...
Just nu önskar jag att jag var ute & söp mig redlös. JA, redlös tomefan. Herregud vad kul jag skulle ha haft det, eller så hade jag bara suttit nånstans med ont i magen, men det vet man ju inte! Ont i magen får jag ju i alla fall, full eller inte.

Visste att ett sånt här inlägg skulle komma till slut. Dock känns det som sagt bättre i år jämfört med föregående. Det är alltså på väg åt rätt håll. Nej, nu fortsätter vi nyår med en baileys med massa is. Skål på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback