Jag har hittat en ny älskling

Jag är helt förtrollad!! Twilight är den absolut bästa film jag sett, på väldigt, väldigt länge! Känslan sitter fortfarande kvar sen i går kväll. Helt otroligt fin & underbart uppbyggd. Den värmde verkligen mitt kalla hjärta. Snygga Edward!! Måste se den igen, den har ju äntligen kommit till bion här i Karlskoga en sisådär, vad är de? två månader försent?
Jag är helt fast, jag älskar filmen, kan inte sluta tänka på den! Ska nog hugga in på boken snart; om jag kunde drömma!
Har du sett twilight, vad tyckte du?


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är det bästa filmen jag har sett!!! :D

2008-12-22 @ 22:59:37
URL: http://baaanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback