hej hej

Jag har inte kunnat uppdatera idag, har haft problem med webbläsaren, msn har fungerat, men att få upp en internetsida har varit omöjligt.
Idag gjorde jag sista dagen på jobbet innan min lilla semester, nu jobbar jag inte förrän 9e januari härnäst, härligt värre! Ska inte göra nåt särskilt, bara ta det lugnt & samla upp energin som på senaste tiden runnit ifrån mig allt mer & mer.
Imorgon ska jag till mekonomen med bilen så Peter får titta på den, var ju som sagt nån sorts skruv som gått av helt under bilen som måste fixas. Dyrt nöje med bil, känns lite som att man kastar pengar i sjön. Det gör man ju självklart inte eftersom bilen är så viktig, men de känns otroligt tråkigt att lägga pengarna på nåt som inte märks efteråt. En tröja ser jag ju iaf att jag köpt ;P

Kommentarer
Postat av: ronja

nan annan som oxa haft problem. det ar frustrerande nar man inte kommer in om man vil skriva. dethander allt for ofta.

2008-12-28 @ 23:58:38
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/december/vinn-ett-superpresentkort-varde-1000--1.html#comment



Va jätte gärna med o tävla om ett presentkort värde 1000:- i valfri affär, stor chans att vinna!!

2008-12-29 @ 00:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback