fördelar

Ibland har man stora fördelar i att vara tjej, inte behöva betala för saker osv ;) Nu sitter torkarbladen på bilen & den är redo för att åka & besiktiga sig. Önskar att jag slapp följa med han, tänk om han kunde åka själv, skönt det vore! Jag hatar att stå där & vänta. Känner mig alltid så in i helskotta dum & framför allt NERVÖS. Känns som att jag kommer dit med jordens rishög, en såndär bil de kan skratta åt på sina fikaraster. Nej, så illa ställt är det inte med min lilla kompis, faktiskt.. Värre var det sist när jag kom in med ett avgasrör som var halvt av. Jag försökte rulla in diskret så de inte skulle höra det, men jag hann inte mer än ur bilen förrän jag fick höra "Ja här har vi ett avgasrör med hål på ja!" Attans!

Efter mekonomen fixade jag faktiskt en julklapp till mamma, nu kan jag bocka av första julklappen. Seg jag är va? Känner aldrig riktigt den där julstressen, kan handla dan innan jul om det är så. Törs inte skriva vad det är här, vem vet om hon smygläser bloggen? Men jag kan säga så att jag är en mycket snäll dotter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback