Dumma tankar

Har tänkt på en sak, när man kikar runt i folks bloggar & deras kommentarer kan man ibland se att någon skrivit "Vad söt du är!" Sen står det nästan alltid inom parantes "Inte lebb". Varför egentligen? Måste folk tro att man är lesbisk bara för att man tycker en annan tjej är snygg? Jag har själv de där tankarna faktiskt & skulle säkert kunna skriva likadant själv, men då blir jag nästan arg på mig själv. Varför tycker jag det skulle va så hemskt om nån skulle tro att jag var lebb? Oftast är det ju dessutom folk man inte känner eller vet vilka det är överhuvudtaget, så vem bryr sig? Man blir ju så glad av såna kommentarer, kan man inte bara sluta vara så reserverad? Här får ni gärna skriva såna kommentarer, jag lovar att jag inte ska va fördömande ;)
Var just inne på en tjejs blogg här nämligen, därför jag kom på det här. Hon var väldigt söt & skrev kul, så jag tänkte skriva det, men så kom den där dumma tanken "nej, nu tror hon nog att jag är lebb" så jag sket i det..
Inte lebb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback