dan före dopparedan

Idag är det dan före dopparedan. Vaknade hyffsat pigg när klockan ringde imorse, solen sken faktiskt in genom fönstret (bara det är ju otroligt, solen har man ju inte sett skymten av knappt sen i somras..)
Hinner inte slå in några paket heller, det får bli imorrn, på självaste julafton. I och för sig ingen mening med att lägga paket under granen för syns skull hemma hos mig, med tanke på att jag har två ligister som lever fan. Misstänker att de inte skulle få leva så länge (alltså paketen, katterna blir jag nog inte av med i första taget ;P).
Många av er är säkert lediga nu, gud så skönt! Njut av det! Själv ska jag iväg på en 15-22 tur snart. Ska räkna timmarna & hoppas att det går fort. Längtar till all mat imorgon & givetvis alla julklappar. Jag är som ett barn på julafton, i år ska vi vänta in i det längsta innan klapparna öppnas, spänning spänning :)

Vissa av er har säkert inte tid att blogga & än hellre läsa bloggar imorn. Önskar er en himla bra jul!! Ät så ni spricker för tusan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback