bryggare iaf

Åh, det är så tragiskt.. Åkte till Maxi, rusade iväg, riktning tv-spel. Tror ni guitar hero fanns kvar? NEJ, alla hade tagit slut. Mitt humör sänktes några grader. Hittade iaf en kaffebryggare som var supersnygg, svart var den dessvärre (allt i mitt kök är vitt), men skitsamma va? Ikväll ska jag göra GOD chai latte. Av nån konstig anledning funkar det inte för mig att använda tépåsar & inte heller lösté i varmt vatten. Det får helt enkelt ingen smak, blir att smaka varmt vatten med socker. Grymt äckligt! Därför är det perfekt att brygga té, då kan man ju dessutom välja hur starkt/svagt man vill ha det.. Ja, gott helt enkelt =)

Jag saknar dig Sanna, hoppas vi kan ses snart! Puttinuttan <3

Kommentarer
Postat av: sanna

saknar dig med gumman. vi får hitta på något:)

puss

2008-12-26 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback