Tillbaka till 50-talet

Idag firade skolan 50 år och lärarna hade ordnat det så himla mysigt. Inne i skolan ställdes jukeboxar och flipperspel upp och ute hade det byggts upp ett stort tält där ett band skulle spela och även olika stånd där man kunde spela chokladhjul och kasta bollar i en kruka. Vi hade även picnic på gräsmattan, fick kyckling och potatissallad, i picnickorgen fanns det biljetter till alla i klassen som vi skulle använda vid stånden. Var superroligt, sådär skulle man ha de varje dag :D

Idag har jag känt mig helt slutkörd, är så trött och tung i huvet att jag knappt kan hålla ögonen öppna. De i sin tur rinner massor och det sticker i dem. Hatar att va förkyld, tur att det är helg nu!
Sovmorgon till 11 imorgon dessutom :) Värsta skönt..

Köpte en ny klänning idag förresten på H&M, det var halva priset på den så den kostade bara 74,50. Lite för lång tyckte jag den var, men mamma tyckte absolut inte att jag skulle sy upp den. Kanske ska ha den imorrn? Visserligen känner jag mig inte superbekväm i den men.. får se. När jag själv inte känner mig helt 100 känns det som att alla glor på mig och tycker jag ser konstig ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback