MVG

Gissa vem som fick MVG på projektarbete idag då? Fan va gött det känns, hon tyckte att vårt arbete var så bra och välplanerat, hmm, men jag hade nog inte kunnat göra det annorlunda och det är grymt skönt att det är över!! Det mesta börjar ta slut nu, är bara naturkunskapen jag oroar mig för, det är så svårt! :/ Sanna sa en bra hemsida man kan gå in på, men den har jag glömt nu.

Jag fick mina klänningar idag med, de är superfina!! Vet inte vad jag ska kunna ha för BH under den ena bara, hmm
Ikväll är det LOST igen och jag ska försöka att inte glömma det den här gången!
Jag har kommit fram till att det inte kommer bli någon sjuksköterskautbildning för mig :'( Jag har inte alls speciellt högt snitt eftersom jag typ bara har VG rakt igenom. Jag kommer väl sluta på ett snitt runt 14 beroende på vad jag får i foto och digitalt skapande och det sistnämnda blir nog inte alls högt eftersom vi inte lärt oss ett dyft på den lektionen. Hur lätt är det då att sätta sig och göra en film? Man tappar dessutom lusten. Kan inte någon bara ge mig MVG i alla ämnen? Hatar att bara va medelbra.. :(

Ska med Sanna och besiktiga hennes bil imorgon, så jag får ställa klockan lite tidigare och hoppas att jag slipper drömma om rullande och hoppande spindlar i natt igen, huu.. Lovar att jag låg och skrek i natt för den där otäckingen. Är spindelrädd så in i vassen. Har bara drömt massa konstigheter de senaste nätterna, får ingen ro i kroppen. Men snaaaart är det studenten, längtar såå!! Dock är jag orolig, för jag tror fan inte jag får nåt jobb, trots att jag jobbat inom vården i tre år. Ville byta arbetsplats, det kanske inte var så lyckat då. Vad fasen ska man ta sig till om man inte får jobb? :s

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Grattis till Mvg:et ;)

2007-05-09 @ 17:06:41
URL: http://tabaranogot.blogg.se
Postat av: Sanna

Grattis :)

2007-05-09 @ 17:10:14
URL: http://saajna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback