jävla skola..

Helgen har gått åt till pluggande, är klar med allt typ utom en novell. Den ska egentligen va inlämnad imorgon men jag har ingen idé alls, vet inte vad jag ska lyckas få ner. När jag var mindre hade jag typ 100 noveller liggandes på datorn, då tyckte jag det var superkul att skriva, det var innan man hade bredband det :P Önskar jag hade nån halvskriven här nu som man kan fortsätta klart på.
Måste knåpa lite till på cirkulationen och blodet också, skriva om lite eftersom jag mest bara skrev av för jag var så seg just då, men det ska ju inte va inne förrän 21 så det är ju lugnt. När jag skriver om det här blir jag stressad igen, måste skriva ett reportage om maten på Paris, en insändare om nåt och studera råttorna till etologin. usch, allt det ska va klart 16e, alltså onsdag. Det är rätt jobbigt i trean, men mödan värd när studentdagen kommer, längtar tills dess men samtidigt gör det mig nervös.
Verkar inte som att jag kommer få nåt jobb, helskumt är det. Jag har liksom jobbat inom vården tre somrar, har småutbildningar inom det och sådär, men ändå har de inte ringt och kallat mig till intervju men de har heller inte sagt nej som de gjort till alla andra som inte fått för längesen. Är rädd att de har tappat bort min ansökan eller nåt ,så jag skickade ett mail till kommunen förut och frågade om jag kan räkna med att jag inte fått nåt.

Usch, jag har ont i huvet. Ska nog sova tidigt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback