visning!! :D

Nu har jag skickat en intresseanmälan på lägenheten på flygfältsvägen till mäklaren. Hittade även en stor etta på frödingsvägen, men mamma vägrar (!!) ha min säng ståendes här hemma, så den går inte ens att fundera över eftersom en 160 säng inte passar in i en etta. Synd, för hyran var riktigt billig, får se om jag ringer när annonsen varit kvar ett tag! Titta kan man ju alltid! Får väl ha säng i stället för soffa :P
Hoppas mäklarna svarar/ringer upp snart, pirrar i magen här :D Det bästa var att det var mamma som föreslog att jag skulle titta på den, då får jag inte lika dåligt samvete för henne som jag annars får..
JAA nu svarade hon, imorgon klockan 16 ska jag på visning!! :D Tror jag ska ta o beställa lite grejer från bluebox, med en gång känner jag mig ganska vuxen! Fan va roligt det ska bli!

Klippning och slingning på torsdag med. Hoppas jag blir snygg i håret nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

AHHH jag vill veta hur det gick på visningen :D.. du var inte inne på msn igår när jag kom hem, kom hem rätt så sent, fick gå hem från jobbet 21.10 typ :P.. aja, hoppas vi hinner prata på msn idag så jag får veta hur det gick :D

2007-06-27 @ 12:45:00
URL: http://emmaherlufsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback