tungt

Jag vet inte vad det är men i år känns det mest bara vemodigt att gå till jobbet. Tar emot supermycket, kanske beror på att jag är sjuk nu med hoppas jag! Var tungt som sjutton idag, huvudet sprängde och det var svårt att andas. Hoppas verkligen att det här går över snart. Hostar som en tok nu också vilket gör halsen ännu mer svullen, suck. Typiskt att man ska va sjuk på sommarn.
Det var i alla fall kul att träffa "sina" gamla, speciellt min goa favvo, världens sötaste är hon :)

Känner för att sova en stund men jag vill inte sova bort dagen, vill bli frisk nu. Har varken tid eller ork till att va sjuk!


Ahh jag får snart panik, kan knappt andas. Hoppas jag inte har fått lunginflammation, skulle nog tippa på luftrörskatarr mer iofs, det är sjukt jobbigt att varken kunna andas genom näsan eller munnen. Ge mig astmamedicin. :(
Ska nog försöka sova en stund ändå och se om det blir bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback