sjuk :(

Fick va hemma idag trots allt, sov nästan ingenting i natt för jag hade så svårt att andas. Vaknade en gång i timmen hela tiden och fick sätta mig upp. Väldigt jobbigt att ringa till jobbet när jag knappt kunde prata, men Marie var så gullig och ringde och sjukanmälde mig. Har så dåligt samvete för att jag inte är på jobbet så jag har knappt kunnat slappna av här hemma. Idag spelade det ju förstås ingen roll eftersom jag bara skulle gå bredvid, men i morgon kommer de ju få problem med att få in vikarie, speciellt eftersom jag jobbar kvällen.
Det känns i alla fall skönt att jag inte varit sjuk innan. Hatar att va borta såhär, de får mig att känna mig dålig. Hoppas bara jag blir frisk snart men just nu har jag så sjukt ont i luftrören och det är fortfarande svårt att andas :( Måste ringa gruppledaren snart också och säga om jag ska jobba eller inte, jag kan knappt prata ju. Usch vad jobbigt det här blev =( Hoppas inga är sura på mig!

Hoppas mamma kommer hem snart, som vanligt när jag är sjuk är jag jättehungrig, kan knappt vänta! Vet inte vad jag ska göra nu, är rastlös samtidigt som jag inte orkar flytta mig ur sängen. Film kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback