lägenheter

Nu är jag verkligen sjukt sugen på att flytta hemifrån så jag håller på att leta för fullt här. Den fina lägenheten jag hittade visade sig vara såld. Då kan man väl ta bort annonsen för tusan, den ligger kvar där än.. suck! Hittade en söt en idag också som var superbillig, men det visade sig att den låg i sandviken och där bosätter jag mig inte frivilligt även om de så kastar lägenheten efter mig!

Förresten är jag nästan helt frisk nu, hostan hänger i och täpptheten i näsan men annars mår halsen bra och rösten är nästan helt tillbaka. Jag låter i alla fall inte som en man längre så det blir jobb imorgon, 7-15.30. Får se hur jag kommer klara av det med tanke på att jag missade en bredvidgångsdag då jag vart sjuk. Är lite nytt men inte så mycket iofs, de flesta är man ju ändå två på och dessutom är alla utom två de gamla vanliga jag känner igen :)

Mamma ska åka och handla nu, jag vill också med, men jag är rädd att nån från jobbet ska se mig och tror att jag skiter i att jobba för slöhetsskull, men jag är ju trots allt frisk nu och ska jobba imorgon? Kanske kan följa med, jag har ju aldrig sett nån av dom på willys förut så varför skulle det inträffa just idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback