Gustavsvik

Kom precis hem från gustavsvik och jag är grymt trött. Har varit där sen 12, först var det nästan inge folk och det var riktigt skönt, då vågade man sig ju på att åka forsen utan att bli ihjälslagen. Man tröttnar ganska snabbt där inne så vi gick och la oss vid poolen och solade i stället, riktigt varmt ute faktiskt. Vi hade ju nästan kunnat åkt till Sunne, väderleksrapporterna ljuger ju, var ju knappt molnigt idag. Imorgon skulle det regna enligt smhi, hoppas vi slipper det för jag vill inte sitta inne. Sista dagen imorgon innan jobb i 8 veckor ju. Kan väl inte säga att jag ser fram emot det överdrivet mycket just nu. Kommer bli hårt att gå och lägga sig tidigt och gå upp tidigt :|

Läste ut en riktigt läskig bok igår, eller olustig iaf. Vågade knappt gå på toa sen. Nicholas Sparks hade gett sig på att skriva en thriller och han hade lyckats grymt bra. Min vilda fantasi väcktes. Läs Någon vid din sida, riktigt bra!

Usch vad trött jag är, hur ska jag orka hålla mig vaken?

Kommentarer
Postat av: erica.ö

fiin blogg titta in i min med :)

2007-06-16 @ 18:59:36
URL: http://ericcas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback