frukost i parken

Idag har jag ätit frukost och solat i frödingsparken med Mia. Vi gick till bageriet och köpte oss en varsin baguett med skagenröra och nektar på konsum, var trevligt, men det kom massa alkolister dit och förstörde sen. Så äckliga, kärringen satt och pissade helt öppet och det satt och gapade, euw. Hoppas man aldrig blir sådär tragisk.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske blir vattenparken imorgon i alla fall, idag var det ju varmt ute och blåste knappt nåt. Hoppas vi kommer iväg, vore jättekul :D
Vill inte börja jobba :(

Det blir nog inget Sunne imorgon, skulle bli 21 grader och molnigt, roligare att åka när det är varmt. Föreslog Gustavsvik nu, det var ett tag sen jag var där så det skulle va roligt. Stina var sjuk stackarn, säkert smittad av mig. Alla verkar ju va sjuka nu, måste ha vart nån på studenten som smittade oss..
Får se hur de blir imorgon då :)

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA! Usch, kul att käka frukost när nån sitter och pissar så där på offentlig plats, mys :S *not* Jaha, har hon också blivit sjuk nu :/.. måste vart nåt skit från studenten. Men jag tror att jag blev sjuk av AC:n i bilen iofs.. jag och mamma var korkade i måndags nämligen, får sota för det nu :P..

2007-06-15 @ 20:15:39
URL: http://emmaherlufsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback