för vi ska ta studenten!!!! fyfan vad vi är bra!!!1

Ja, idag tas det studenten. Är inge nervös än i alla fall men jag kommer säkert bli så fort vi sitter där! Nu ska jag strax bli upphämtad av Sanna så ska vi åka till Krantz och ha champagne frukost. Fan vad kul det här ska bli!!
För jag ska ta STUDENTEN!!!! Förra året vid den här tiden var jag sur över att jag också borde ha tagit studenten då med tanke på att jag gick om ett år, men nu är jag bara glad såklart att jag har mitt roliga att se fram emot!!

Igår åkte jag hem med Sanna, vi åkte till degernäs och badade. Sjukt hur varmt de är i vattnet, det vart ju nyss varmt i luften liksom och då var det VARMT också, vi har typ 30 grader här. Lika varmt som i Grekland  typ! Känns otroligt. Underbart att ha sån tur med vädret!
Efter badet åkte vi för att klä vår vagn så den är jättefin nu!! Det ska nästan bli det roligaste av allt faktiskt!!
Längtar tills ikväll, ska va så jäkla full och Sanna ska sova hos mig i natt, hon kommer nog snart och lämnar sina "sova över grejer" som hon kallar de:D
Måste sätta på mig mössan o ta fram brödet o allt, jag vet att jag är seg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback