:)

En av de delade turerna avklarade, känns som att den här dagen har varit i hundra år och jag har blåsor i hela mina fötter, under och på och på alla ställen du kan tänka dig. Hade så ont så jag fick byta till mina träningsskor på eftermiddagen och det hjälpte mycket. Mina nike är typ räfflade i sulan och dessutom är det hårt "plast" av nåt slag, de är inga höjdare att gå omkring mycket i sådär inte..
Fick kasta mig i duschen det första jag gjorde när jag kom innanför dörren, tycker man får en sån skum lukt av att jobba där, euw.
Imorgon har jag lite sovmorgon, börjar 8. Ska bli skönt att slippa gå upp kvart över 6. Jag är ingen morgonmänniska, men jag föredrar ändå förmiddags- framför kvällsjobb!
Längtar till ungefär halv nio imorgon, av flera anledningar :) men allra helst vill jag ha måndag, då blir det ner till banken för att se om jag får ta lån, får jag inte det har jag en bättre idé, dessutom får jag svar då!!! Har skrivit en hel inköpslista, fan vad jag längtar!! Blir kanske IKEA på tisdag då! (: Skönt att vara ledig i två dar med, även om jag skulle behöva pengar!

Ska äta baguetter i ugnen nu med räksallad på, mmh. Blir nog att sova tidigt med, sov så oroligt i natt, drömde massa konstigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback